O Balanseru:
Danas, više nego ikad, sve nam je dostupno više, osim sebe samih. Ne znamo ni ko smo, ni šta želimo da budemo, šta jesmo.
Bojimo se tuđih reči, mišljenja. Bojimo se da imamo stav, karakter, da preuzmemo odgovornost i za izgovorene reči i za svoja dela.
U životu, poslovanju, prodaji.
Razlike velike tu nema. Boli svaki izbor: i uklapanje ili stajanje sam, uz svoje principe. Jer bol nije cicija!
Često i posao i život posmatramo kao slagalicu koju treba popuniti društveno poželjnim slikama, elementima, uverenjima, vrednostima. Gradimo kultove ličnosti na mrežama, na temelju ljuštura. A unutar sebe se kidamo, lajemo, razboljevamo, vrištimo, ječimo, mučimo. Naglas to manifestujemo ili ćutanjem ili vikanjem.
U knjizi pišem da to može i drugačije! Da imamo mogućnosti. Koje je najčešće potrebno stvoriti. Sam. Gotovih rešenja – nema!
Veliki disbalans između sopstvenih želja, mogućnosti, serviranih ali i kreiranih prilika, uklapanja u kolektive, društvo, izaziva stres koji samo s godinama akumuliramo. Ne možemo podneti sebe same, takve kakvi jesmo. Sa svime što činimo i što ne činimo. U svojim trčanjima i lutanjima, čini mi se da nismo svesni svojih koraka.
Osluškujete li se?
Pričate li sa sobom?
Razgovarate li?
Kojim nemuštim jezikom progovarate?
Normalno je da se nekada ne sviđamo sebi: kako izgledamo, kako odreagujemo, kako se ponašamo. Pitanje je, (ako) kada to osvestimo, hoćemo li nešto i da menjamo? I zašto menjamo?
Tako da nije bitno koliko puta da padnemo, koliko puta pogrešimo, koliko puta izneverimo sami sebe, bitno je samo, da li smo u svemu tome uvek bili svoji?! Jedinstveni! Prepoznatljivi!
A to čini razliku – i u prodaji i u životu!
O ABCedi prodaje:
“Mi se ne bavimo prodajom”, rečenica koja je zatvorila vrata mnogim vezama, partnerstvima, saradnji, klijentima, prijateljima.
Kako?
Nama je u prirodi da kada želimo nešto svim srcem, trudimo se da se prikažemo u boljem svetlu nego što možda jesmo. To je marketing!
A prodaja je kada ostvarimo to što želimo, tj. osoba preko puta nas, prepozna kvalitet koji smo želeli da primeti. Ako ostane sa nama, znači da umemo da pronalazimo i toleranciju i kreativnost i vrednost za njega/nju!
“To je teško!”, su reči koje se ponavljaju u svim delatnostima, kao i u životu!
Jeste! I zato nisu svi uspešni kao: partneri, advokati, auto-mehaničari, menadžeri, stomatolozi, prodavci, roditelji, marketari, prijatelji, lekari…
Knjiga o prodaji, o osnovnim postulatima komunikacije i prodaje, koji su nekako gurnuti u zapećak, verovatno podrazumevani da samim školovanjem mi to znamo, jer svi umemo da pričamo. Umemo li?
Koliko nesporazuma, nerazumevanja, pogrešnih interpretacija, svađa, prekinutih poslovnih, životnih odnosa imamo? Koliko propuštenih i izgubljenih prodaja? Koliko nesrećnih života živimo?
Knjiga o odgovorima na pitanja: Kako? Ko? Na koji način? Gde? Čime?
Pitanja ima mnogo, a u knjizi ćete naći isto toliko odgovora.
Pisana iskustvom, na jednostavan, razumljiv način, ponekad šaljiv, a ponegde i ironičan i sarkastičan. Pisana da se čita, piše, dopisuje, podvlači, podseća i radi zajedno sa njom. Jer jedino u šta autorka veruje jeste da sopstvenim radom, organizacijom vremena i načinom komunikacije tj. onoga što zaista zavisi od nas, stižemo tamo gde želimo.
Pod uslovom da znamo šta želimo!
Uzdravlje!
Bolje živeti 100 godina kao milioner, nego 7 dana u bedi!