ZAŠTO aplikacija za prodaju putem mobilnih telefona?

PRODAJA VAŠIH PROIZVODA

Znate li da 91% svih nas pristupa Internetu preko telefona?

Prosečno vreme koje dnevno provedemo na telefonu je 145 minuta, dok oni koji ga redovno koriste, provode i više od 300 minuta.

To je prva od prednosti online kupovine u odnosu na klasičnu prodaju?


46% kupaca će odustati od kupovine, ako zaposleni nemaju dovoljno informacija o proizvodu!
Opišite svoje proizvode!

UVEK STE DOSTUPNI KUPCIMA!

Često, kada mi imamo vremena, naši kupci nemaju i obrnuto.

I šta radimo? Pretražujemo! Tražimo informacije, tražimo zanimljivosti, način upotrebe… Skrolujemo, upoređujemo i imamo vremena da biramo.

Kada? 24h / 7 dana u nedelji! I kada su radnje zatvorene, app radi!

LOYALTY PROGRAM!

Umesto snižavanja cene i takvog načina borbe sa konkurencijom, uspešne kompanije grade vernost svojih kupaca i daju uvek više!

Kupci to znaju da cene!.

Postoji više modela kreiranja Programa vernosti, u zavisnosti od delatnosti koju obavljate!

DIREKTNA KOMUNIKACIJA

Istraživanja pokazuju da će se samo 4% kupaca žaliti na lošu uslugu. Ostali će ćutati i neće se nikad više vratiti!

Za 90% kupaca je veoma bitno da dobiju odgovor od korisničke podrške.

Zato postoji kanal komunikacije porukama,koje povećavaju angažovanost korisnika i preko 60% i daju Vašoj kompaniji konkurentnu prednost u tržišnoj utakmici.

PROMOCIJE / AKCIJE

Ako želite da promovišete novi proizvod, stimulišete prodaju, očistite lager, napravite akciju za jednog ciljanog kupca ili za više njih, onda je ovo prava opcija za Vaše poslovanje!

Sami odlučujete i kreirate opcije!

Preporuka je da se kroz Control Panel targetiraju kupci za promocije i akcije kako bi povećali efekat korisnosti za kupca.

MARKETING KANAL

U doba kada smo pretrpani informacijama, kupci cene svoje vreme i biraju šta će da čitaju ili pregledaju.

Kreiranjem obaveštenja, promocija, zanimljivosti, koje mogu biti od koristi kupcu je korak više u kreiranju odanosti brendu tj. vašoj kompaniji.

Ovde mogu biti promovisani i klijentovi proizvodi, kao i usluge koje pruža, razne primene proizvoda, sajmovi, izložbe…

B2B ili B2C?

Radite li sa fizičkim ili pravnim licima?

LOGOVANJE

Postoje 2 opcije logovanja:

  1. putem Gmail naloga,
  2. kreiranjem svog korisničkog imena i lozinke

Opcija 2 je obavezna za B2B partnere, jer daje unapred predefinisane uslove i dogovore sa kupcem.

CENOVNICI

U opciji B2C aplikacije Go2Grow, postoji jedan mp cenovnik. U opciji B2B moguće je definisanje cenovnika po svakom pojedinačnom kupcu.

KAMPANJE

Kampanje su vid oglašavanja onog što želite da prenesete kupcima.

Mogu biti informativnog značaja (promena lokacije, radnog vremena, učešće na sajmovima…)

Mogu biti vezane za oglašavanje pojedinih proizvoda, usluga, paketa, akcija, …sve u realnom vremenu!

Mogu biti targetirane samo za određene kupce!

ANALITIKA / IZVEŠTAJI

U zavisnosti koja je app u pitanju B2B ili B2C opcija, razlikuje se i analitika tj. praćenje aktivnosti kupaca.

Ova opcija kao deo CRM sistema, omogućava praćenje, targetiranje i postavljanje planova za svakog kupca pojedinačno.

OČEKIVANI REZULTATI

Aktivnim korišćenjem aplikacije očekivani rezultati su:

(rezultati testiranja 100 kompanija)

  • rast prodaje prvih 6 meseci od 27%,
  • broj reaktiviranih kupaca 47%,
  • broj kupaca koji su povećali vrednost porudžbina 56%,
  • rast produktivnosti od 19%.

APLIKACIJA VAM DAJE MNOGO MOGUĆNOSTI ZA RAZVOJ PRODAJE!

VAŠIM KUPCIMA STE NADOHVAT RUKE! ISKORISTITE TO DA UČVRSTITE VAŠE ZAJEDNIČKO POSLOVANJE!

KAKO ISKORISTITI SVE OPCIJE? PIŠITE NAM!

MI SMO SPREMNI DA VAM POMOGNEMO DA RAZVIJATE SVOJ BIZNIS I SVOJU PRODAJU!