ABCEDA prodaje
ZA ODRASLE ILI ONE RADOZNALE
Bukvar o osnovama komunikacije
u životu i prodaji!

ZA ODRASLE ILI ONE RADOZNALE
Bukvar o osnovama komunikacije
u životu i prodaji!
“Mi se ne bavimo prodajom”, rečenica koja je zatvorila vrata mnogim vezama, partnerstvima, saradnji, klijentima, prijateljima.
Kako?
Nama je u prirodi da kada želimo nešto svim srcem, trudimo se da se prikažemo u boljem svetlu nego što možda jesmo. To je marketing!
A prodaja je kada ostvarimo to što želimo, tj. osoba preko puta nas, prepozna kvalitet koji smo želeli da primeti. Ako ostane sa nama, znači da umemo da pronalazimo i toleranciju i kreativnost i vrednost za njega/nju!
“To je teško!”, su reči koje se ponavljaju u svim delatnostima, kao i u životu!
Jeste! I zato nisu svi uspešni kao: partneri, advokati, auto-mehaničari, menadžeri, stomatolozi, prodavci, roditelji, marketari, prijatelji, lekari…
Knjiga o prodaji, o osnovnim postulatima komunikacije i prodaje, koji su nekako gurnuti u zapećak, verovatno podrazumevani da samim školovanjem mi to znamo, jer svi umemo da pričamo. Umemo li?
Koliko nesporazuma, nerazumevanja, pogrešnih interpretacija, svađa, prekinutih poslovnih, životnih odnosa imamo? Koliko propuštenih i izgubljenih prodaja? Koliko nesrećnih života živimo?
Knjiga o odgovorima na pitanja: Kako? Ko? Na koji način? Gde? Čime?
Pitanja ima mnogo, a u knjizi ćete naći isto toliko odgovora.
Pisana iskustvom, na jednostavan, razumljiv način, ponekad šaljiv, a ponegde i ironičan i sarkastičan. Pisana da se čita, piše, dopisuje, podvlači, podseća i radi zajedno sa njom. Jer jedino u šta autorka veruje jeste da sopstvenim radom, organizacijom vremena i načinom komunikacije tj. onoga što zaista zavisi od nas, stižemo tamo gde želimo.
Pod uslovom da znamo šta želimo!
Uzdravlje!
“Mi se ne bavimo prodajom”, rečenica koja je zatvorila vrata mnogim vezama, partnerstvima, saradnji, klijentima, prijateljima.
Kako?
Nama je u prirodi da kada želimo nešto svim srcem, trudimo se da se prikažemo u boljem svetlu nego što možda jesmo. To je marketing!
A prodaja je kada ostvarimo to što želimo, tj. osoba preko puta nas, prepozna kvalitet koji smo želeli da primeti. Ako ostane sa nama, znači da umemo da pronalazimo i toleranciju i kreativnost i vrednost za njega/nju!
“To je teško!”, su reči koje se ponavljaju u svim delatnostima, kao i u životu!
Jeste! I zato nisu svi uspešni kao: partneri, advokati, auto-mehaničari, menadžeri, stomatolozi, prodavci, roditelji, marketari, prijatelji, lekari…
Knjiga o prodaji, o osnovnim postulatima komunikacije i prodaje, koji su nekako gurnuti u zapećak, verovatno podrazumevani da samim školovanjem mi to znamo, jer svi umemo da pričamo. Umemo li?
Koliko nesporazuma, nerazumevanja, pogrešnih interpretacija, svađa, prekinutih poslovnih, životnih odnosa imamo? Koliko propuštenih i izgubljenih prodaja? Koliko nesrećnih života živimo?
Knjiga o odgovorima na pitanja: Kako? Ko? Na koji način? Gde? Čime?
Kako istražiti i šta istraživati? Ko su i gde se nalaze kupci? Koje cene su kod konkurencije? Kojim kanalima distribucije možemo plasirati svoje proizvode ili usluge? Kako prodati? Kako zadržati kupca? Kako prepoznati signale za kupovinu?
Kako se pripremiti za sastanak sa: potencijalnim, kupujućim, kupcem u akviziciji,…? Kako razvijati oblast, teritoriju prodavca?
Pitanja ima još mnogo, a u knjizi ćete naći isto toliko odgovora.
Pisana iskustvom, na jednostavan, razumljiv način, ponekad šaljiv, a ponegde i ironičan i sarkastičan (npr. kod opisanih primera). Pisana da se čita, piše, dopisuje, podvlači, podseća i radi zajedno sa njom. Jer jedino u šta autorka veruje jeste da sopstvenim radom, organizacijom vremena i načinom komunikacije tj. onoga što zaista zavisi od nas, stižemo tamo gde želimo.
Pod uslovom da znamo šta želimo!
Uzdravlje!
* knjiga izlazi iz štampe tokom novembra 2020. godine *
Knjige šaljemo Post Expres-om na vašu adresu.
Vrednost jedne knjige iznosi 1.500 dinara, a troškove slanja plaćate po prijemu paketa kuriru Post Expressa po njihovom aktuelnom cenovniku.